Медициналық қызмет

Дәреже: Медициналық қызмет

Коронавирустық инфекцияның алдын-алу шаралары туралы жаднамаалық қызмет

Құрметті ата-аналар!
 
Әлемдегі коронавирустық инфекцияға байланысты жағдайға байланысты және импорт пен таралудың алдын-алу, сондай-ақ Қазақстан Республикасында халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету үшін сізден денсаулығыңыз бен жақындарыңызды сақтау үшін келесі профилактикалық шараларды сақтауыңызды сұраймыз:
 
вирустық аурулардың белгілері бар адамдармен сөйлесуден аулақ болыңыз (жөтел, түшкіру, мұрыннан су ағу, қызба);
дене температурасын күн сайын күніне кем дегенде 2 рет өлшеген жөн;
үй-жайларды күніне кемінде 2 рет желдету;
  дымқыл тазалауды күн сайын, дезинфекциялау құралдарын қолданумен жүргізіңіз
жеке гигиенаны сақтаңыз (жеке сүлгі, сабын, ұстараны және т.б. қолданыңыз);
қолыңызды сабынмен жуыңыз (әр дәретханаға барғаннан кейін, қол алысқаннан кейін, көшеден оралғаннан кейін және тамақ дайындағанға дейін);
қоғамдық орындарда көзге, мұрынға және ауызға тимеңіз, өйткені кір қолдың тиюі вирустың шырышты қабаттарға енуіне ықпал етеді;
көп шоғырланған жерлерге барғаннан кейін және көшеден оралғаннан кейін мұрын мен ауыз қуысын (назофаринс) шайыңыз;
жөтелу және түшкіру әдебін сақтаңыз - жөтелгенде және түшкіргенде аузыңызды бір реттік майлықпен немесе орамалмен жабыңыз, ақыр соңында сіз қолыңызды сабынмен немесе алкоголь ерітіндісімен, немесе дезинфекциялық майлықтармен мұқият жуып, содан кейін дезинфекциялаңыз;
жөтелетін және түшкіретін адамдармен байланыс жасамаңыз, мүмкін болмаған жағдайда - қоғамдық орындарда олардан кемінде бір метр қашықтықты сақтаңыз;
ЖРВИ белгілері пайда болған кезде (безгегі, ентігу, жөтел жиі құрғақ, қалтырау, дененің ауыруы, мұрыннан су ағу және т.б.), сіз міндетті түрде үйде отырыңыз, өзін-өзі емдемеңіз, жедел жәрдем шақырыңыз.

Отбасылық денсаулық кодексі.

1. Біз әр күнді жаттығулардан бастаймыз. 2. Ояну, төсекте жатпау. 3. Біз суық суды дос ретінде қабылдаймыз, ол күш береді және қатайтады. 4. Балабақшаға, мектепке, жұмысқа - жаяу жылдам қарқынмен. 5. Лифт - біздің жау. 6. Күлімсіреп жомарт болайық, ешқашан көңілден шықпаңыз! 7. Кездескенде бір -бірімізге денсаулық тілейміз (Сәлем!) 8. Режим - біздің досымыз, біз бәріне уақытында болғымыз келеді - біз уақытында боламыз! 9. Теледидар көріп отырғанда ештеңені шайнауға болмайды! 10. Мереке және демалыс күндері - тек бірге!

2021-08-06 11:44:43

Скачать Смотреть

Ата -аналарға белсенді отбасылық демалысты ұйымдастыру бойынша ұсыныстар.

Бірлескен отбасылық демалысты өткізу - бұл отбасылық серуендер, теңізде, таудағы белсенді демалыстар, спорттық отбасылық ойындарға қатысу, мысалы, «Әке, мама, мен - спорттық отбасы», орманда велосипед тебу, т.б. - мектеп жасына дейінгі балаларға және олардың ата -аналарына пайдалы әсер етеді. Ата -аналар балаларымен бірге: 1. Қыста - балалармен шаңғымен сырғанау, коньки тебу, шанамен сырғанау, жақын маңдағы орманда серуендеу, саябақ, ауладағы қар бекіністері мен фигураларды мүсіндеу. 2. Көктемде және күзде - балаларды бір күндік жаяу саяхатқа апарыңыз, теңізде, елде бірлескен демалыс жасаңыз, ашық ойындармен бірлескен аула кәсіпорындарын ұйымдастырыңыз. 3. Жазда - күнге күйдіру, жүзу, шулы, ашық ойындар ұйымдастыру. 4. Салауатты өмір салты туралы отбасылық бірлескен оқулар ұйымдастырыңыз. (Например, стихотворение А.Барто «Девочка чумазая» вызывет желание малышей умываться и мыть руки с мылом, произведение С. Михалкова «Про девочку, которая плохо кушала» поможет побороть плохой аппетит, стихотворение С. Михалкова «Про мимозу» расскажет о необходимости закаливания және т.б.) Қорытындылай келе, мен ата -аналарға салауатты өмір салтының күнделікті тәртібі, қатаюы, тамақтануы және басқа да компоненттері туралы тұжырымдалған отбасылық ережелерді ұсынғым келеді.

2021-08-06 11:43:10

Скачать Смотреть

Бірлескен белсенді демалыс:

1. отбасының нығаюына ықпал етеді; 2. балалардағы ең маңызды адамгершілік қасиеттерді қалыптастырады; 3. балалардың қызығушылығын дамытады; 4. балаларды табиғаттың ғажайып әлемімен таныстырады, оған ұқыпты қарым -қатынас жасауға тәрбиелейді; 5. баланың ой -өрісін кеңейтеді; 6. баланың туған елінің тарихы, салт -дәстүрі, халықтың мәдениеті туралы алғашқы түсініктерін қалыптастырады; 7. барлық отбасы мүшелерін жақындатады (балалар ата -аналарымен бір міндеттермен өмір сүреді, олар өздерін ортақ іске қатысқандай сезінеді). Бос уақытты бірге өткізе отырып, ата -аналар мен балалар көптеген ата -аналар армандаған рухани байланыста болады.

2021-08-06 11:40:37

Скачать Смотреть

Баланың салауатты өмір салты туралы ата -аналарға ұсыныстар

Құрметті ересектер! Сіздің балаңызға ауа тәрізді күнделікті режим қажет, ол ақылға қонымды және жасына сәйкес. Баланың бір уақытта тамақтануға, ұйықтауға және белсенді әрекет етуге дағдылануы оның жан-жақты дамуына қолайлы алғышарттар жасайды. Күнделікті тәртіп жеткілікті икемді болуы керек. Шарттарға байланысты (үй, климат, жыл мезгілінен бастап, баланың жеке ерекшеліктері), ол өзгеруі мүмкін, бірақ бір бағытта немесе басқа бағытта 30 минуттан аспайды. Зарядталғаннан кейін балаға су процедураларын жасау керек (сумен шыңдалған). Сіз қарапайым процедуралардан бастауыңыз керек: жуу, сүрту, содан кейін суару, салқын душқа бару, және сіз одан да күрделі - бассейнде немесе ашық суда жүзу. Қатуды ауа мен сумен біріктіру өте пайдалы (су процедурасы тікелей ауа ваннасының артында жүзеге асырылады). Жаз мезгілінде таңертеңгі серуен міндетті түрде сүрту, төгу, душ қабылдау немесе жуынумен аяқталады. Судың температурасын біртіндеп төмендету қажет - сіздің балаңыздың жасын, оның денсаулығының жай -күйін, процедураның сипатын ескере отырып. Процедура жүйелі түрде, дәл сол сағаттарда жүргізілуі керек, бұған дейін баланы жақсы баптаған. Жергілікті қатайту процедуралары қолданылады: жуу, белге дейін сүрту, қолды жуу және жуу, сумен ойнау, «бассейнде аяқ басу». Физикалық белсенділіктің жеткіліксіздігі - гипокинезия - барған сайын «жас». Бұл тек үлкен балаларда ғана емес, кіші мектеп оқушыларында, мектепке дейінгі жастағы балаларда және тіпті өте кішкентай балаларда байқалады. Дене белсенділігі - мектеп жасына дейінгі балалардың өмір салты мен мінез -құлқының маңызды құрамдас бөлігі. Бұл балалардың дене тәрбиесінің ұйымдастырылуына, олардың моторикалық дайындық деңгейіне, жеке ерекшеліктеріне, дене бітімі мен өсіп келе жатқан организмнің функционалдық мүмкіндіктеріне байланысты. Дене шынықтырумен үнемі айналысатын балалар көңілділігімен, жақсы көңіл -күйімен және жоғары жұмыс қабілеттілігімен ерекшеленеді. Дене мәдениеті бала тәрбиесінде жетекші орын алады және балаларды ерте жастан бастап салауатты өмір салтына баулуда ата -ананың мойнында. Ұйықтар алдында қозуды жеңілдету үшін лаванда майы қосылған хош иісті шамды қолдануға болады (2-3 тамшы). Баланың жанындағы төсекке отырыңыз; омыртқаның арқасынан ақырын, тегіс сипаңыз, сүйіңіз, ертең бәрі жақсы болатынын, бәрі оның үшін болатынын, оның ақылды және мейірімді екенін айтыңыз. Баланың оянуы тегіс екеніне көз жеткізіңіз (ол төсекте кем дегенде 10 минут жатуы керек; бесіктің басында дабыл қою қарсы болады). Баламен бірге су гигиенасы процедураларын орындаңыз, ал бөлмені желдеткеннен кейін - музыкамен таңертеңгі жаттығулар. Балаңызға таңғы ас алдында бір стақан жеміс немесе көкөніс шырынын беріңіз. Пісіру кезінде минералдар мен микроэлементтерге, ақуыздарға, жеңіл көмірсулар мен витаминдерге бай тағамдарды қолданыңыз. ЖРВИ ауруы қаупі кезінде сарымсақ пен көк пиязды сорпаға қоспа ретінде беріңіз. Баланы табиғи талшықтардан жасалған киіммен қамтамасыз етіңіз, ол терінің толық тыныс алуына және жылудың дұрыс өтуіне ықпал етеді. Балаға дене шынықтырудан кейін спорттық жейдені шешіп, орнына құрғақ киімді кию керектігін сендіру керек. Балаға жаттығудан кейін бірден суық су ішпеуін ескертіңіз. Бірлескен белсенді демалыс: 1. отбасының нығаюына ықпал етеді; 2. балалардағы ең маңызды адамгершілік қасиеттерді қалыптастырады; 3. балалардың қызығушылығын дамытады; 4. балаларды табиғаттың ғажайып әлемімен таныстырады, оған ұқыпты қарым -қатынас жасауға тәрбиелейді; 5. баланың ой -өрісін кеңейтеді; 6. баланың туған елінің тарихы, салт -дәстүрі, халықтың мәдениеті туралы алғашқы түсініктерін қалыптастырады; 7. барлық отбасы мүшелерін жақындатады (балалар ата -аналарымен бір міндеттермен өмір сүреді, олар өздерін ортақ іске қатысқандай сезінеді). Бос уақытты бірге өткізе отырып, ата -аналар мен балалар көптеген ата -аналар армандаған рухани байланыста болады.

2021-08-06 11:38:04

Скачать Смотреть

Коронавирустық инфекцияның алдын-алу шаралары туралы жаднама

Құрметті ата-аналар! Әлемдегі коронавирустық инфекцияға байланысты жағдайға байланысты және импорт пен таралудың алдын-алу, сондай-ақ Қазақстан Республикасында халықтың санитарлық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету үшін сізден денсаулығыңыз бен жақындарыңызды сақтау үшін келесі профилактикалық шараларды сақтауыңызды сұраймыз: вирустық аурулардың белгілері бар адамдармен сөйлесуден аулақ болыңыз (жөтел, түшкіру, мұрыннан су ағу, қызба); дене температурасын күн сайын күніне кем дегенде 2 рет өлшеген жөн; үй-жайларды күніне кемінде 2 рет желдету; дымқыл тазалауды күн сайын, дезинфекциялау құралдарын қолданумен жүргізіңіз жеке гигиенаны сақтаңыз (жеке сүлгі, сабын, ұстараны және т.б. қолданыңыз); қолыңызды сабынмен жуыңыз (әр дәретханаға барғаннан кейін, қол алысқаннан кейін, көшеден оралғаннан кейін және тамақ дайындағанға дейін); қоғамдық орындарда көзге, мұрынға және ауызға тимеңіз, өйткені кір қолдың тиюі вирустың шырышты қабаттарға енуіне ықпал етеді; көп шоғырланған жерлерге барғаннан кейін және көшеден оралғаннан кейін мұрын мен ауыз қуысын (назофаринс) шайыңыз; жөтелу және түшкіру әдебін сақтаңыз - жөтелгенде және түшкіргенде аузыңызды бір реттік майлықпен немесе орамалмен жабыңыз, ақыр соңында сіз қолыңызды сабынмен немесе алкоголь ерітіндісімен, немесе дезинфекциялық майлықтармен мұқият жуып, содан кейін дезинфекциялаңыз; жөтелетін және түшкіретін адамдармен байланыс жасамаңыз, мүмкін болмаған жағдайда - қоғамдық орындарда олардан кемінде бір метр қашықтықты сақтаңыз; ЖРВИ белгілері пайда болған кезде (безгегі, ентігу, жөтел жиі құрғақ, қалтырау, дененің ауыруы, мұрыннан су ағу және т.б.), сіз міндетті түрде үйде отырыңыз, өзін-өзі емдемеңіз, жедел жәрдем шақырыңыз.

2020-12-22 14:56:18

Скачать