Жалпы білім беретін №8 орта мектебінің ата-аналар алқасының 2014-2015 оқу жылына арналған іс-шаралар жоспары

Дата: 2014-10-30 06:25:25
Жалпы білім беретін №8 орта мектебінің ата-аналар алқасының 2014-2015 оқу жылына арналған іс-шаралар жоспары

Жалпы білім беретін №8 орта мектебінің ата-аналар алқасының
2014-2015 оқу жылына арналған іс-шаралар жоспары

Жұмыс мазмұны

мерзімі

1

Ата-аналар алқасының төрайымы сайлау

Қыркүйек

2

Ата-аналар алқасының жаңа оқу жылына  жұмыс жоспарын бекіту

Қыркүйек

3

Оқушыларды пәндік, сыныптан тыс үйірмелерге тарту

Үнемі

4

1-11 сынып оқушылардың ыстық тамақпен қамтамасыз етуін бақылау

Үнемі

5

Мектепте өтілетін іс-шаралармен уақытында хабарлар болып отыру

Үнемі

6

Себепсіз сабақтан қалған оқушылармен жұмыс

Үнемі

7

Ата-аналар жиналасын өткізу

Қазан

8

Жаңа жыл мерекесін ұйымдастыру

Желтоқсан

9

«Әкем, шешем және мен» сайысын ұйымдастыру

Қаңтар

10

Ата-аналарға құқықтық тәрбие беру

Ақпан

11

«Аналар асыл жандар» байқауын ұйымдастыру

Наурыз

12

Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру

Мамыр

 

  

 

 2014-2015 оқу жылында жалпы білім беретін №8 орта мектептің ата-аналар комитетінің құрамы:

Ата-аналар комитетінің төрайымы: Саттыбаева Назима.
Құрамы:
Досжанова Қ. Төлеутаева Ә. Маербаева Г. Сабитова Д. Жаппар А.
Дурмаганбетова К.Арыстанбекова П. Муханова З. Саттыбаева К. Кабылова Д.
Рамазанова А. Байгутанова Д. Малтабарова М. Алгадаева П. Сандыбаева С.
Турганова Г. Байедилова Р. Шарахметова Н. Рахимбекова Ш. Жорабекова С. Шегирова М.
Конкушева С. Жумашева А. Кызылбекова Ш. Амирзин А. Қағазбаева А.Төлеуханова Ж.
Добалова М. Аринбаева Н.Абдижарова Н.

Ата-ананың мектептегі алатын орны

Қай елде, қай кезде болмасын, бала тәрбиесін ерекше дамытушы да, ілгеріапарушыда-балалар, яғнибүгінгіұрпақ-ертеңгіелдіңболашағы. 

МенбаяндамамныңалғысөзіншығысғұламасыӘл-Фарабидіңсөзіненбастағымкеледі: «Адамғаеңбіріншібілімемес, тәрбиеберілуікерек, тәрбиесізберілгенбілім-адамзаттыңхасжауы, олкелешектеоныңбарлықөмірінеапатәкеледі» делінген. 

 Осығанбайланыстымектебіміздебаланыөміргебейімдеудемектеп, мұғалімжәнеата-ананыңорныбөлек. 

Мақсаты:

Мектеп, ата-ана, ұстазболыпбірігіп, сапалыбілімді, саналытәрбиелі, салауаттыұрпақтәрбиелеу.

1. Сыныпжетекшініңатқаратынміндеті 

2. Ата-ананыңатқаратынміндеті 

3. Бірлесіпжасалатынжұмыс, күтілетіннәтиже 

Сыныпжетекшініңміндеті:

1. Ата-аналармен тығыз байланыста болу; 

2. Оқушыларды, ата-аналарды сыныптық және қоғамдық ұжымдардың іс-шараларына тарту; 

3. Әр оқушының жеке басының қасиетін, психологиялық ерекшелігін, жан-жақты бақылап, зерттеу, олардың кәсіптік бағдарлығын, әрі өмірлік көзқарасын қалыптастыру, қабілетін және танымдық қасиетін дамыту; 

4. Тақырыптық ата-аналар жиналысын өткізу; 

5. Ата-аналар комитетімен кездесу; 

6. Оқушылардың құқықтарын және әлеуметтік жағдайын қорғауға көмек көрсету; 

7. Өз сыныбында сабаққа қатысып отыру және пән мұғалімдерімен жұмыс; 

8. Сыныпта болған төтенше жағдайларды дереу мектеп әкімшілігіне хабарлау. 

Ата-ананың міндеті:

1. Балаңыздыңсыныпжетекшісіментығызбайланыстаболуы; 

2. Сабақтанкелгенбалаңыңкүнделіктікүнделігінтексеріп, көмеккөрсету; 

3. Мектепішілік ата-аналар жиналысына қатысу; 

4. Сыныптың ата-аналар комитетінің төрайымымен байланыста болу; 

5. Балаңыздың мектептегі жағдайын жасау барысында өз еркінізбең оқу-тәрбие іс-шараларына қаржылық көмек көрсету; 

6. Мектептегі ашық есік күні балаңыздың сабағына қатысу; 

Ата-аналарменжүргізілетінжұмыснеғұрлымтиімдіболуыүшіноларменбайланыстыңәрқилытүрлерінқолдануқажет. Кейбір сынып жетекшілері тоқсанның аяғында үлгерім қорытындылары туралы ата-аналар жиналыстарын өткізуімен және оқуға үлгермеуші немесе тәртіпсіз балалардың ата-аналарын барлық уақытта бірдей келісіп әрекет жасамауы мүмкін. Бұдан басқа сыныпта, мектепте болатын кез-келген жұмыстарға мектепішілік іс-шараларға, сынып жетекшілердің ең бірінші қолдап, демеу көрсететін-сынып оқушыларының ата-аналары. Осыған байланысты сынып жетекші ең бірінші сынып ата-аналар төрайымымен және сынып ата-аналарымен тығыз байланыста болуы керек. Кез келген мәселенің жауабы ата-аналармен шешімін табуға тиісті. Осы жоспарды барлық сынып жетекшілері бұл мәселені бірлесіп дұрыс жолға қоя білсе, көптеген жұмыстарымыздан жеңілдіктер байқалар еді. Осыған байланысты көптеген ата-аналар сынып жетекшінің ай сайын өткізетін ата-аналар жиналысына келмей де жатады, оқушыныңыздың ата-анасымен қалай байланыс жасау керектігі жайлы шешілетін көптеген жолдары бар. 

1. Оқушыныңжанұясынабарыптұру. 

Бұл-ата-аналарменжекежұмысістеудіңнеғұрлымкеңтарағанжәнетиімдітүрі. Жанұяға барғанда сынып жетекшісі өз оқушысының үйдегі өмірімен, тұрмыс жағдайымен танысады. Ата-аналарымен және жанұяның басқа мүшелерімен әңгімелескенде ,сынып жетекшісі оқушының мінезі, қызығуы мен икемділігі туралы ата-аналарына, үлкендер мен кішілерге қарым-қатынасы туралы мағлұматтар алады. 

Ата-аналарынмектепкетекбаласытәртіпбұзғанданемесежаманоқибастағандағанашақырмаукерек. Кейдеоқушыөзінжаманұстамайды, жақсыоқиды, бірақсыныпжетекшісіоныңсыныптантысоқуынұйымдастыру, онықандайдабірқоғамдықпайдалыжұмысқақатыстыру, оныңбелгілібірсаладағыдарынындамытуғақажеттіжағдайларжасаутуралыдаата-аналарменкелісіпалуыкерек.

Ата-аналар мектеп мұғалімдерімен кездесіп отыру пайдалы ғана емес, қажет те. Ол кездесулер мектеп пен жанұя арасында тығыз байланыс орнатуға, оқушылардың оқуы мен тәртібінде кемшіліктерді болдырмауы үшін дер кезінде шара қолдануға мүмкіндік береді. 

1. Ата-аналарменхаталмасу. 

Кейбірсыныпжетекшілеріжанұяменбайланыстаата-аналарменхатжазысыптұрутүрінқолданады.Хатарқылымектепоқушысыныңүлгеріміментәртібітуралыхабарлаптұрады. 

Кейдехатжазғандаата-аналарданжанұятәрбиесіндегіқиындықтартуралысұрауға, балатәрбиесіжөніндеоларқандайәдебиеттероқитынынбіліп, олжөніндетиістіжаңакітаптарұсынуғаболады. 

Ата-аналарменхатжазысуғаоқушыныңкүнделікдәптеріпайдаланылады. Сынып жетекшілері онда оқушысының оқуға, қоғамдық жұмысқа қатысты тәртібі туралы қысқаша жазып отырады. 

2. Сыныптықата-аналаржиналысы. Бұл-сыныпжетекшісініңжанұяменбайланысыныңаса-маңыздыбіртүрі. Сыныптағыоқу-тәрбиежұмысыныңжайыменжәнеміндеттерімената-аналардытаныстырыпотыруүшінмұндайоқужылыныңбасындажәнеәрбіртоқсанныңаяғындаөткізіледі. 

Олардыңмақсатыата-аналардынақтылыпедагогикалықбілімменқаруландырып, жанұядабалатәрбиелеудіңалдыңғықатарлытәжірибесіментаныстырыпотыруболыптабылады. Біз, сынып жетекшілері ең бірінші өзіміздің жетекшілік етіп отырған сыныбымыздың ата-аналарына арналған педагогикалық білімдерді насихаттау үшін әңгімелер мен лекциялар өткізуіміз керек. 

Олардыңмазмұныата-аналардыңталаптарына, оқу-тәрбиежұмыстарыныңнақтылыміндеттерінебайланыстыболады. Әңгімелер мен лекциялар жүйелі түрде белгілі бағдарлама бойынша өткізіліп отырса ғана көздеген мақсатына жете алады. Мысалы: «Ата-аналардың бала тәрбиелеудегі жауапкершілігі туралы», «Балаларды ұқыптылыққа үйрету», «Үлкендерді сыйлауға үйрету», «Баланың мінез-құлығын тәрбиелеу туралы», «Сыныптан тыс оқуға қалай басшылық жасау керек» т.б. 

Балаөнегеліболса, сөзжоқ, олкөріктіболады. Сіз, құрметті ата-ана, ұлыңыздың немесе қызыңыздың мектепте нашар оқығанын қаламайтыныңыз белгілі. Кейде, немесе, күнде балаңыз «2» деген нашар баға алса, онда оған ренжисіз, сөгесіз, тіпті тілдеп те жібересіз. 

Сондайкездебаламенұрыс-керістудырмай-ақтүсінісіп, жөнсілтеугеболама? Әрине, болады. 

Ендешепсихологиялық-педагогикалықтұрғыданберілетінтөмендегі14 кеңескеқұлақтүріңіз: 

1. Таңертен (не түсте) сабаққа барарында баланы жайлап қана оятыңыз. Сіздің биязы үніңіз бен күлкіңіз-ақ ұйқысын ашуы тиіс. Кешегі бір теріс қылықтарын айтып, басқа түкке тұрмайтын нәрсеге жүйкесін жұқартпаңыз.  Тамағын ішпей жатып ұрыс-керіс ұйымдастырмаңыз. 

2. Егербалаңызсабақтанкешігетіндейболыпжатса, онда«Болдаболдың!» астынаалыпайғайламаңыз. Оны ертерек оятпаған өзіңіз кінәлісіз. 

3. Баланысабаққа(әсіресетаңертен) ашқұрсақжібермеңіз; 

4. «Бұзықболма!», «Қисалаңдамайтынышжүр!», «Бүгін2 алсаңқұртамын!» дегенескертулердіжиіайтабермеңіз. Керісінше, оғанжылусыйлап, жақсыбағаалыпкелуінетілектестікбілдіріңіз; 

5. Есіктенкірмейжатып, «Бүгінқандайбағаалдың?» депбассалыпбалыңыздысұрақтыңастынаалмаңыз. Мектептенкелгенбалаңыздыкөңілдіқарсыалыңыз, оныңсабақтаншаршапкелгенінескеріңіз.  Егербалаәлденегеренжіпкелсе, бірдеңеніайтпақшыболса, «сенітындауғауақытымжоқ» демей, арнайыкөңілбөліп, мұқияттыңдаңыз; 

6. Балабірдеңегеашуланыпжүрсе, үндемеңіз. Сабасынатүскенсоң, олболғанжайдыөзі-ақайтады; 

7. Балабірдеңегеқылығыүшінмұғалімсіздішақыртыпалса, өзараәңгімегебаланықатыстырмаңыз;

8. Мектептен келе сала баланы отырғызып қойып сабаққа дайындалтпаңыз. Олар да 2-3 сағат ойнап, демалған жөн, түсте ұйықтап тынықсын. Бесін мезгілі-сабаққа әзірленудің сәтті кезі. 

9. Бір мезгілдіе барлық сабаққа әзірлену талап етпеңіз. Әр сабаққа әзірленген кезде үзіліс жасау дұрыс; 

10.Сабаққа әзірленіп жатқан баланың желкесінен төніп тұрмаңыз. Дөрекі сөйлемеңіз. Одан да көмектесіп, бірлесіп дайындалыңыз. 

11.«Егер, сен, осысабақтыорындамасаң!» депбасталатынтәртіпкешақырубаланыңжүйкесінеәсеретеді. Одан да өзіңіз кірісіп, жайлап жетектеп отырыңыз. 

12.Күндежартысағатештеңегеалаңдамайбалаларыңызбенемін-еркін, жақынтартыпәңгімелесіптұрыңыз. 

13.Балаңыздыңкөңіл-күйінашарболса, ондабірденназараударыңыз. Ол сабақтан зорығуы мүмкін. 

14.Егербалаңыайтқаныңыздытыңдамайтынболса, ондаұстазымен, психологмаманымен, дәрігерменкеңесіңіз. Халықданалығында:  «Баланы5-кедейінпатшаңдайкөтер,  15-кедейінқұлыңдайжұмса,   15-тенкейіндосыңдайсыйла,» - дегенкереметұлағаттынақылбар. Соныәрдайымбасшылыққаалыңыз.  Балабойындағыжағымсызмінез-құлықтарүнеміесепкеалынса;  ата-анаменмұғалімбірліктеболып, баланыңжақсы, жағымдыістерінылғимарапаттауқажет. 

Қоршағанортадағытерісәрекеттерденүнемісақтандырыпотырса, мұғаліммената-анаәрқашансергектік, шыдамдылықтанытып, жанжылуынберіп, шеберліккөрсетебілсе, ондабалаларымызөзімшілболмай, қиындықтанқашпай, міндеттіменпарызынорындайтынұрпақболарыанық. 

Ата-аналаркодексінде: -Ата-анаерекшежағдайдағанаемес, тәрбиеменұдайыайналысуғаміндетті; -Баланытәрбиелеуүшіната-анаөзімізтәрбиеліболуымызкерек. Тәрбиеберу-ақылайтуемес; 

-Баланыжақсыкөргендізініздімейірімді, жылысөзбенжеткізіпотырыңыз; 

-Мектептегіжағдайдыжақсартумақсатындаұсыныстарайтуғақұқыңызбар. 

-Қателігінтүсінебілетін, 

Дұрысжүріп, күтінебілетін, 

Үлкендісыйлап, кішінісүйетін, 

Білімдіжинап, дүниенішолатындай, - балаларыңыз, үлкеназаматболыпөссің! 

СөзсоңынұлыұстазМакаренконың: "Баламеншындапсөйлесуүшінорынменуақыттытаңдайбіліңіз. 

Кіреберістегі, жол-жөнекейайтылғансөзбалакөңіліндекеректіізқалдырмайдыдеген", - парасаттыойыментүйіндегендіжөнкөрдім. 

Ата-аналарға арналған этикалық кодекс

1. Мектеп білім ошағы екенін есте ұстаңыз. 

2. Мұғалімніңқоғамдағырөлінбағалаңыз,қолдаукөрсетіңіз. 

3. Балатәрбиесітекмұғалімніңісіемес,ортақісекенінұмытпаңыз. 

4. Мектептуралы,мектептеболғанжағдайтуралыанық-қанығынакөзжеткізбейтұрып,бөгдеорындарғатаратпаңыз. 

5. Мектеп– балаңыздыңекіншіүйіекенінтүсінсеңіз,өзіңіздідесолүйдіңмүшесіміндепесептеңіз. 

6. Мектепішілікжәнесыныптағыата-аналаржиналысынанқалысқалмаңыз. 

7. Өзбалаңыздыңмектептентысуақыттағыөмірінеасаүлкенжауапкершілікпенқараңыз. 

8. Балаңызсапалыбілімалсындесеңізоғанмектепкеқажеттіқұрал-жабдықтарынуақытылыәперіңіз. 

9. Балаңыздыңденсаулығыменжекебасыныңтазалығынажәнекиімінежауаптықараңыз. 

10. Өзуақытыменбалаңыздыңоқупроцесін,күнделігін,дәптерінқадағалапотырыңыз. 

11. Егермектепкесабақуақытындакелсеңіз, сыныпжетекшісіннемесебалаңыздыарнайыкүтуорнындакүтіңіз. 

12. Өзмүмкіндігіңізгеқараймектептеөтілетін, қалакөлеміндеөтілетінмерекелікшараларға,байқауларғақатысыңыз. 

13. Өзеріктеріменәрбірата-анамектепкеұйымдастырушылық,ақпараттықжәнематериалдықкөмеккөрсетеалады. 

14. Мектепішінде, сыныптаболақалғанқиынмәселеліжағдайлардаонымынадайтәртіппеншешугетырысыңыз: 

1. Сынып жетекшісі; 

2. Пән мұғалімі (қажет жағдайда); 

3. Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары; 

4. Әлеуметтік педагог; 

5. Мектеп басшысы.