2020-2021 оқу жылындағы әдістемелік жұмысты талдау.

Дата: 2021-08-06 14:01:25
2020-2021 оқу жылындағы әдістемелік жұмысты талдау.
2020-2021 оқу жылындағы әдістемелік жұмысты талдау.
 
Қарағанды облысы Білім басқармасы Балқаш қаласы білім бөлімінің "№17 мектеп-лицейі" КММ-де білім беру процесі мемлекеттік жалпыға міндетті орта білім беру стандарты (Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру), мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарлары, орта мектептің оқу бағдарламалары, "Қазақстан – 2050" Стратегиясы, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту жөніндегі ұлттық іс-қимыл жоспары, мектепке дейінгі білім – 2020-2021 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінде білім беру үдерісін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы "әдістемелік хат.
 
2020-2021 оқу жылында № 17 мектеп-лицейінің мұғалімдері "оқушыларды ерте бейіндеу үшін интегративті тәсілді қолдану арқылы білім беру сапасын жетілдіру"атты әдістемелік тақырыппен жұмыс жасады.
 
 
Оқу жылы барысында келесі міндеттерді шешу бойынша жұмыстар жүргізілді:
Міндеттері:
1. Білім алушыларды ерте бейіндеуді дамыту құралы ретінде интегративті тәсілді педагогикалық практикаға енгізу жөніндегі жұмысты жалғастыру
2. Педагогикалық ұжымның оқушылардың белсенділігін ынталандыратын, баланың жеке басының шығармашылық әлеуетін ашатын технологияларды игеруге шығармашылық бағыты.
3. Шығармашылықпен жұмыс істейтін педагогтердің озық педагогикалық тәжірибесін анықтау және жинақтау, тарату бойынша жұмыс тиімділігін арттыру
4. Ғылыми атағы бар жоғары білікті педагог қызметкерлердің үлесін 19% - ға дейін, педагогикалық шебер 3,7% - ға дейін арттыру%
5. Білім берудің табыстылығын, педагогтердің кәсіби құзыреттілігі мен әдістемелік дайындығы деңгейін мониторингілеу және диагностикалау жүйесін жетілдіру.
6. Білім беру қызметінде оқушылардың өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасау және оқушылардың негізгі құзыреттіліктерін дамыту.
7. Кәсіби және жеке құзыреттіліктерді үнемі жаңартып отыру үшін жағдай жасау-педагог тұлғасының үздіксіз кәсіби дамуын қамтамасыз ету.
8. Оқушының мұғаліммен және басқа балалармен қарым - қатынасында эмоционалды және психологиялық жайлылық құру арқылы оқу іс-әрекетіне деген ынтаны қалыптастыру.
9. Гуманизм қағидаттарында мектеп пен отбасының ынтымақтастығы арқылы әлеуметтік бейімделуге қабілетті тұлғаны қалыптастыруға бағытталған тәрбие жұмысын ұйымдастыру.
10. Мұғалімдерге педагогикалық іс-әрекетті жоспарлауға, ұйымдастыруға және талдауға, оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен әдістемелік тәсілдерін іске асыруға, педагогикалық ойлаудың заманауи стилін дамытуға көмек көрсету.
 
Қойылған міндеттер толық көлемде орындалды, бұған ықпал етті:
- білім беру процесіне қатысушыларға жағдай жасау бойынша мектеп әкімшілігінің жоспарланған қызметі;
- оқушылардың оқу нәтижелілігінің сапасын қамтамасыз ететін қабылданған басқарушылық шешімдердің орындалуын талдау;
- жеке педагогикалық құбылыстардың себеп-салдарлық байланыстарын анықтау және Қызметті тиісті түзету.
Әдістемелік жұмыстың негізгі бағыттары:
* Әдістемелік жұмысты басқару.
* Педагогтардың кәсіби қызметін ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету.
* Педагогикалық кадрлармен жұмыс.
* Оқушылармен жұмыс.
Оқу жылының басында мектептің барлық мұғалімдері мемлекеттік жалпыға міндетті орта білім беру стандартына сәйкес күнтізбелік жоспарлар жасады.
Мектептің әдістемелік жұмыс жоспары және әдістемелік кеңестер жоспары құрылды, онда негізгі мәселелер қарастырылды, негізінен қашықтықтан және аралас форматта оқытуға баса назар аударылды.
Мектептің әдістемелік қызметі бес әдістемелік кафедра құрамында ұсынылған:
1. "Қазақ тілі" - жетекшісі Әжібаева с. Г., Қазақ тілі мұғалімі;
2. "Сөйлеу" - жетекшісі Харкевич В. Е., ағылшын тілі мұғалімі;
3. "Ғылым" - жетекшісі Ким Е. Л., физика пәнінің мұғалімі;
4. "Старт" - жетекшісі Коваленко к. а., бастауыш сынып мұғалімі;
5. "Эстет" - жетекшісі Алтынбекова З. А., музыка пәнінің мұғалімі
Әдістемелік кафедралар бекітілген жоспар бойынша жұмыс жасады. Әр тоқсан сайын жоспарланған отырыстар өткізіліп, онда әріптестер өзекті мәселелер мен проблемаларды талқылай алды. Оқу жылы барысында функционалдық сауаттылық апталары өткізілді, онда әр кафедра аптаның бағытына байланысты қатысты, сондай-ақ қазіргі заманғы білім берудің әртүрлі бағыттарында өзара Оқу, өзара тәжірибе алмасу мүмкіндігіне ие болды. Мектептің әдістемелік жұмысы ұжымдық сипатта болды.
Оқу жылы бойы формативті бағалауды сапалы қамтамасыз етуге, функционалдық сауаттылықты дамыту бойынша жұмыс шеңберінде мектеп пәндерін интеграциялауға бағытталған мектептің әдістемелік тақырыбын іске асыру бойынша жүйелі жұмыс жүргізілді. Семинарлардың, вебинарлардың, күзгі, қысқы және көктемгі мектептердің, конференциялардың жұмысында кәсіби жетілдіру және өзін-өзі дамыту мақсатында педагогтардың 100% - ы қатысты. Әр мұғалім сапалы білім беру және тәрбие процесін жүргізу үшін қажетті ақпараттық және практикалық материал ала алды.
 
Мектеп практикасын жақсарту, сондай-ақ шығармашылық тәсілді іске асыру мақсатында мектепте инновацияларды, зерттеулерді, инновацияларды енгізуге дайын мұғалімдер кіретін мектепті дамыту командасы жұмыс істейді.
Мектеп облыстық жобаларды жүзеге асыруға қатысады:" Зерек", модератор Айнекова С.А.," Зейін", модератор Клециина Н.Н.," Бірге оқимыз", модератор Ничипуренко Е. В.," Бір отбасы - бір кітап", Абышова Н. И.," Өнегелі өмір", Джанадилова Ж. Б.
Педагогтардың тәжірибесін жалпылау қалалық және облыстық деңгейдегі воркшоптар түрінде ұсынылған. Барлық іс-шаралар жоғары деңгейде өткізілді, қашықтықтан оқыту форматы жағдайына ақпараттық-ғылыми бағытталған, әріптестерінің лайықты бағасын алды. Әрбір воркшопты дайындау шығармашылық және командалық сипатта болды.
 
№ Педагогтың аты-жөні Тақырыбы деңгей
 
1 Осемляк Светлана Александровна "шығармашылық калейдоскопы" мектепалды даярлық сыныбы облыс
2 Хохрякова Елена Владимировна мектепалды даярлық сыныбы " қоршаған әлеммен танысу. Жыл мезгілдері (белгілері)" облысы
3 Султанова Елена Анатольевна химия ағылшын тілін қолдану арқылы химия сабақтарында танымдық белсенділікті арттыру үшін белсенді формалар мен әдістерді қолдану облысы
4 Левкович Людмила Николаевна орыс тілі мен әдебиеті Орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында эмоционалды зияткерлікті дамыту. облысы
5 Косенкова Елена Викторовна дене шынықтыру қашықтықтан оқыту кезінде оқушыларды онлайн жарыстарға дайындауды қалай ұйымдастыруға болады облысы
6 Куанышбаева Гаухар Салтанатовна ағылшын тілі ағылшын тілінде оқуды және ауызша сөйлеуді оқытудың тиімді стратегиялары облыс
7 Орымбекова Айпара Казбековна Қазақ тілі қазақ тілін оқуда орта сынып оқушыларының коммуникативтік дағдыларын дамыту үшін медиаресурстарды пайдалану область
8 Акопова Татьяна Михайловна Бастауыш мектеп вариативті компонент жағдайында бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту. қаласы
9 Прихненко Татьяна Евгеньевна бастауыш мектеп қашықтықтан оқыту жағдайында өзін-өзі тану пәні арқылы бастауыш сынып оқушыларына рухани-адамгершілік тәрбие беру
10 Ким Елена Олеговна бастауыш мектеп Бастауыш мектептегі көбейту кестесін оқытудың белсенді формалары мен әдістері. облысы
11 Айнекова Салтанат Аманбайқызы бастауыш мектеп медиаресурстарды тиімді оқыту үшін қолдану облысы
12 Попкова Елена Николаевна бастауыш мектеп Бастауыш мектеп оқушыларының дарындылығын дамытудағы STEM оқытудың тиімділігі облыс
13 Левкович Анатолий Мичеславович НВТП нвтп сабақтарында жұмыс істеудің тиімді әдістері облысы
 
Бастауыш сынып мұғалімі Ирина Владимировна Гапич қалалық деңгейде 5 жыл ішінде өз қызметін жалпылауды ұсынды. Жүйелі-әрекеттік тәсіл педагогтың көпжылдық тәжірибесінің негізінде жатыр. Мұғалімнің жүйелі жұмысы, оқу және сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыруға шығармашылық көзқарас, білім беру процесінің барлық қатысушыларының қызығушылығы мұғалімге сапалы білім мен жалпы білім беру дағдыларына қол жеткізуге мүмкіндік береді.
"Сабақты зерттеу" тәсілін енгізу бағдарламасына сәйкес жыл бойы Lesson Study педагогикалық тәсілін енгізу арқылы оқыту және оқыту практикасын жетілдіруге бағытталған іс-шаралар өткізілді. Бұл әдіс тәжірибелі де, жаңадан келген мұғалімдердің де жетілуіне көмектеседі. Бірлескен жоспарлау, бірлескен бақылау, бірлескен талдау нәтижесінде мұғалімдер оқыту туралы "бірлескен идеяны" қалыптастырады. Осы оқу жылында мұғалімдердің фокус-тобы "Оқушылардың қызығушылығы әр түрлі жастағы балалардың оқу дағдыларын қалыптастыруға қалай әсер етеді"тақырыбында жұмыс жасады. Сабақты зерттеу қашықтықтан және аралас форматта жүргізілді, зерттеу туралы есеп және жоспар, келесі оқу жылына арналған ұсыныстар ұсынылды.
Сертификатталған мұғалімдерден тұратын мектепті дамыту тобы төрт бағытты жүзеге асыру бойынша іс-шаралар жоспарын жасады. Төрт шығармашылық топ мектепті дамыту бойынша жоспар жобаларын жасау және жүзеге асыру жұмыстарын жүргізді. Әр топтың қызметі бірінші және екінші деңгейлі мұғалімдердің басында болатындай етіп құрылған, ал 3 деңгейлі мұғалімдер мен басқа мұғалімдер жоба командасы ретінде әрекет етеді. Бұл бағытты жүзеге асыру бастамамен және идеяларды ілгерілетумен жүзеге асырылады. Мектептің даму стратегиясын жүзеге асыру бойынша жалпы жұмыс жоспары ұсынылды.
Оқу жылы бойы мектеп педагогтары Қарағанды облысының білім беруді дамыту ОӘО, "Қазақмыс" жобасы аясында ПШО филиалы, басқа да ұйымдар жүргізген барлық семинарларға, вебинарларға, есептік кездесулерге қатысты.
Химия пәнінің мұғалімі, пошташы о.Ю., биология пәнінің мұғалімі Е. А. Султанова олқылықтарды жою мәселесі бойынша ЖМБ облыстық Көктемгі мұғалімдер мектебіне қатысу арқылы кәсіби тәжірибемен алмасу бойынша сөз сөйледі. Білім беру платформалары мен интернет-ресурстарды пайдалану, қызметті ұйымдастыруға шығармашылық көзқарас сапалы қойылымдар жасауға мүмкіндік берді. Барлық жұмыстар жоғары бағаланды