Pухани келісім күніне іс-шаралар туралы ақпарат №3 орта мектеп 10.16-18.10.2019 ж

 Pухани келісім күніне іс-шаралар туралы ақпарат №3 орта мектеп 10.16-18.10.2019 ж
Кез-келген түрдегі зорлық-зомбылық пен агрессияға теріс қатынасты қалыптастыру үшін; өзіне және адамдарға, олардың мәдениеті үшін құрмет пен мойындауды қалыптастыру; ұлтаралық және конфессияаралық өзара әрекеттестік қабілеттерін дамыту мектепте келесі іс-шаралар жүргізілді:
• Мектеп оқу жылына арналған іс-шаралар жоспарын, сондай-ақ діни бірлестіктерге баратын студенттер мен ата-аналардың мәліметтер базасын жасады. «Намаз үйі» діни бірлестігіне бару 1 студент ата-аналарымен бірге.
• Діни экстремизмнің алдын алу бойынша ақпараттық-насихаттау тобы құрылды, оның құрамына тарих пәнінің мұғалімі, В.Р. орынбасары, мектептің психологы және әлеуметтік мұғалімі, ата-аналар комитетінің төрағасы кірді.
Рухани келісім күні мектепте іс-шаралар өткізілді:
      16 қазанда мектеп кітапханасында Қазақстанның рухани келісім күніне арналған кітап көрмесі өтті, оны мектеп кітапханашысы Д.М. Маутанбекова ұйымдастырды.
• Көрмеде Қазақстан халқының рухани келісімінің бастауы туралы, діни төзімділіктің жоғары дәрежесін, әртүрлі ұлттар мен діндердің адамдарының рухани және мәдени құндылықтарын ұқыпты қабылдауды сипаттайтын ақпарат ұсынылды.
• 18 қазанда «Рухани келісім - Қазақстанның тұрақтылығы» ақпараттық желісі өткізілді, (75 адам қамтылды) орта мектеп оқушылары әлемдегі және Республикамыздағы рухани келісімнің маңыздылығы туралы айтып, барлық оқушыларды достықта, мейірімділікте, әділеттілікте, шынайылықта, мейірімділікте өмір сүруге шақырды.
                 
 
• 18 қазанда әр сыныпта «Дін және қазіргі қоғам» атты сынып сағаттары өткізілді - 5–9 сыныптар, «Төзімділік дегеніміз не?» - 1–4 сыныптар, онда оқушылар толеранттылық, халықтар достығы және оның рөлі туралы әңгімелесті. достық, қоғамдағы бірлік.
    
 
          
Мектеп бастауыш сынып оқушыларына арналған «Бірлігіміздегі күш» спорттық іс-шараларын өткізді (қамту 25 адамнан тұрады)
Дата: 21.10.2019, 9:03 Автор: №3 ОМ