Жаратылыстану-математика пәндер бірлестігі

 

БЕКІТЕМІН

ЖББ №16 орта мектебі КММ

Мектеп директоры

______________

С. Т. Cыздыкова

 

Балқаш қаласы жалпы білім беретін №16 мектептің жаратылыстану- математика пәндер бірлестігінің жылдық жұмыс жоспары

2021-2022 оқу жылы

Жаратылыстану-математика пәндер бірлестігінің тақырыбы:

«Ұлттық тәрбие негізінде жан-жақты дамыған, сыни көзқарасы қалыптасқан шығармашыл жеке тұлға қалыптастыру»

 

Жаратылыстану-математика бағытындағы  бірлестігінің түйінді мәселесі: 

«Сабақта  жеке бағытталған және  деңгейленген тапсырма  негізінде  білім  сапасын  көтеру»


 

Мақсаты: «Оқытудың жаңа инновациялық өзгерістерін енгізу арқылы саралап оқыту принциптерін жүзеге асыру, ұлттық әдістерді дәріптей отырып, ой-өрісі дамыған, шығармашыл тұлға тәрбиелеу»

Міндеттері:

Ø  Оқушыларғасапалыбілім беру,

Ø  Маниторинг жүргізу арқылы жеке қабілеттерін ашу;

Ø  Оқушылардың  шығармашыл қабілеттерін ашуға жағдай туғызу;

Ø  Қабілеті жоғары балалармен жұмыс істеу;

Ø  Жаңа оқыту технологиясының әдіс-тәсілдерін кеңінен қолдану,

Ø  Оқу-әдістемелік кешендерді жаңартып отыру;

Ø  Оқу-тәрбие процесінде шығармашылық жұмыстарды кеңінен қолдану;

Ø  Мұғалімдердің біліктілігі мен шеберлігін арттыру;

Ø  Жүйелі жұмыс жүргізу;

Ø   Мектепішілік, қалалық  деңгейдегі пәндік олимпиада, интеллектуалды ойындарға катысу;

Ұйымдастыру іс-әрекетіне:

–        ӘБ мұғалімдерінің жалпы мінездемесі (білімі, өтілі, санаты, аттестаттаудан өткен мерзімі, біліктілігін жоғарылатуы, өзіндік білімін дамыту тақырыбы, мектепішілік ӘБ жұмысына қатысуы);

–        Ұстаздардың жеке кәсіби деңгейінің диагностикасы;

–        Белгілі бір мерзімге жұмыс жоспары;

–        ӘБ кәсіби портфолиосын жасау;

–        ӘБ іс құжаттарын жүргізу

Оқу-әдістемелік бағытқа :

–        Білім беру үдерісін талдау;

–        Мұғалімдердің біліктілігін арттыру үшін түрлі әрекеттерді жоспарлау;

–        Білім беру жүйесінің түрлі нормативті-құқықтық құжаттарымен танысу;

–        Мектепішілік, ӘБ әдістемелік іс-әрекетіне араластыру арқылы мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық мәдениетін жетілдіру;

–        Пәнді оқытудағы қиын тақырыптарды оқыту әдімтемесі мен әдістерін бірігіп құру;

–        Пәндер бойынша оқушылардың білім сапасын қадағалап отыру; жаңа әдістемелерді, білім беру үдерісінің технологияларын сынау, қабылдау;

–        Зерттеу жұмыстарын жүргізу


 

 

 

 

Өтілетін

айы


 

Жүргізілетін жұмыс түрі

 


 


 

Жауапты


 


 


 


 


 

Қыркүйек


 


 


 

 

1.ӘБ отырысы

1.  а) 2020-2021 оқу жылының әдістемелік бірлестік жұмысының қорытындысы

б) Жаңа оқу жылына ӘБ жоспарын бекіту.

в) 2021-2022 жылына арналған әдістемелік-нұсқау хатымен, нормативтік құжаттарымен  таныстырып оның  ішінде ҚР орта білім беру , негізгі білім беру мемлекеттік стандартымен инструктивті – әдістемелік нұсқаулықтармен таныстыру.

2. 2021-2022 оқу жылына арналған пәндер бойынша күнтізбелік – тақырыптық, үйірме, факультатив сабақтар жоспарын талдау және бекітуге ұсыну.

3.Ашық сабақтар, өзара сабаққа қатысу жоспарларын талқылау.

4. Қабілеті жоғары және танымдық белсенділіктері төмен оқушылардың тізімін және ол оқушылармен жүргізілетін жұмыс жоспарын бекіту.

5. Аттестациядан өтетін мұғалімдердің жылдық жоспарын талдау, бекіту.

6. Жаңартылған білім беру бағдарлама 5,7 сынып пәндері бойынша жоспарларды, өзгерістерді таныстыру.

 

 

Бірыңғай талаптар.

1. Оқушылардың дәптерлерінің іші-сыртын толтыру және  жазба жұмысына қойылатын бірдей талаптар үлгісін келісу, бекіту;

2. 5 сынып оқушыларын бейімделуін ұйымдастыру .

3.«Ақбота», «Кенгуру», «Парасат», «Зерде», «Сарыарқа дарын»  интеллектуалдық марафондарына қатысатын оқушылардың тізімін анықтау және дайындау.

4. Олимпиадаға дайындық кестесін құру, бекіту;


 


 

ӘБ жетекшісі


 


 

Пән мұғалімдері


 

Пән мұғалімдері


 


 


 


 

Пән мұғалімдері


 


 


 


 

ӘБ жетекшісі


 


 


 


 

Пән мұғалімдері


 


 

Пән мұғалімдері


 

Пән мұғалімдері


 


 

Пән мұғалімдері


 


 

Қазан

 

Отырыс аралық жұмыстар

1. Оқушылардың үйірмеге, факультатив сабақтарына қатысуын бақылау, толық қамту.

2.Барлық сабақтарға интерактивті тақтамен жұмыс жүргізу енгізу,  кабинет кестесін құру.

3.Кабинеттерді  жабдықтап, дидактикалық материалдарды жүйелеу.

4. Мектеп  сайтындағы МО бетін толықтырып отыру

5. Электронды портфолио құру

6. Білім беру мен білім алудағы  жаңа тәсілдер.

7. 5 сынып оқушыларын сабақта бейімдеу


 

Пән мұғалімдері


 

Пән мұғалімдері


 

Пән мұғалімдері

Каб. жауапты

ӘБ жетекшісі


 

Пән мұғалімдері

Пән мұғалімдері

Қараша

2.     ӘБ отырысы

 1.Баяндама:«Жаңалыққа бастаған жаңартылған бағдарлама».

2. «Озық технологиялар біздің сабақтарымызда».

3.  Жаратылыстану – математика бағытындағы пәндер бойынша оқушылардың  І-тоқсанның білім сапасының қорытындылау, мониторинг арқылы салыстыра талдау. Шешім шығару.

4.  Мектепшілік олимпиадасынын жоспарын қүру.

5. Қабілеті жоғары оқушылармен жеке жұмыс бақылау.

6. «Ақбота», «Кенгуру», «Парасат», «Зерде», «Сарыарқа дарын» интеллектуалдық марафондарына жоспарлы  дайындау.

 

 Мухамедиева Г.С.


 

Сиязъбек Ж.

ӘБ. жетекшісі


 


 


 

ӘБ. жетекшісі

Пән мұғалімдері


 

Пән мұғалімдері


 

 


 


 

Желтоқсан

 

 

 

Отырыс аралық жұмыстар

1.Үлгірімі төмен оқушылармен жұмыс

2. Оқу кабинеті, дидактикалық материалдар дайындық

3. Интерактивті тақтамен жұмыс

4. Сайттағы материалдарды толықтыру

5. Бақылау жұмыс дәптерлерін өзара тексеру.

6. Оқушылардың құзыреттілігін анықтайтын тест тапсырмалары

7.Мектепішілік пән олимпиадасын ұйымдастыру, өткізу.

8. Қалалық семинарларға қатысу  жайы.

9. Аттестациядан өтетін мұғалімдердің ашық сабақтарына қатысу, ұсыныс, пікір.

10. Қалалық  мұғалімдер байқауларға  қатысу.

11. Әдістемелік баспа сөзге жазылу.

12. Пәндер бойынша бастауыш сынып сабақтарына өзара қатысу

 


 

Пән мұғалімдері


 

Пән мұғалімдері


 

ӘБ жетекшісі


 

Пән мұғалімдері


 

Пән мұғалімдер


 


 

Пән мұғалімдері


 


 

Пән мұғалімдері

 


 


 


 


 

Қаңтар.

 

3.    ӘБ  отырысы.

1. «Оқушының өз бетімен жұмыс жүргізу дағдысын қалыптастыру»

2. «Жаңашыл педогогтардың іс-тәжірибесін сабақтарға қолдану»

 3. Жаратылыстану –математика бағытындағы ІІ- тоқсан мен І-жарты жылдықтың пәндер бойынша қорытындылары.

4.  Мектепшілік олимпиадасының  қалалық пән олимпиадасының қортындысын талқылау қорытындысына баға беру.

5. Оқу жылының  І-ші жарты жылдық бойынша оқу бағдарламаларының,лабороториялық  жұмыстардың орындалуы  туралы.

6. Кабинеттердің оқу жабдықтарына, дидактикалық материалдармен толықтыруға  қорытынды жасау.

7. Дәптерлердің тексеру анықтамалары.

8.Жаратылыстану-математика бірлестігінің апталық жоспарын жасап, бекітуге ұсыныс жасау және апталығын өткізу.

Балкеева Н.С.

ӘБ жетекшісі


 


 

Пән мұғалімдері


 


 

Пән мұғалімдері


 


 

Пән мұғалімдері


 


 

Пән мұғалімдері


 

ӘБ жетекшісі

 


 

Ақпан.

 

Отырыс аралық жұмыстар

1. Қабілеті жоғары оқушылармен ғылыми-практикалық жұмыс жүргізу

2.Интернет олимпиадалар мен пәндік жарыстарға қатысуды ұйымдастыру.

3. Пән мұғалімдерге арналған конкурстар мен сайыстарға қатысу.

4. 5 және 7-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдермен байланыс.

        (сабаққа қатысу)


 

Пән мұғалімдері


 

Пән мұғалімдері


 

Пән мұғалімдері


 

Пән мұғалімдері

Наурыз

 

4.   ӘБ отырысы

1.  «Оқу-танымдылық деңгейлері төмен оқушылармен жұмыс түрі мен әдісі».

2.  Аттестатталушы мұғалімдердің есебі.

3.  Қабілеті жоғары оқушылармен, шығармашылықпен айналысатын оқушылармен  жұмыс туралы есебі.

 4. а) Жаратылыстану-математика бағытындағы ІІІ-тоқсанның пәндер бойынша қорытындылары.

б)  Жаратылыстану – математика бағытындағы пәндер бойынша

5-9 сыныптарда алынған бақылау тестіне талдау жасау.

в)  Сынып журналын талапқа сай жүргізілуінің және дәптерге қойлатын бірыңғай талаптардың орындалуын тексерудің  қорытындысы.


 


 

 

Өнербекова Ж.


 


 


 

Пән мұғалімдері


 

ӘБ жетекшісі


 


 

ӘБ жетекшісі


 


 

ӘБ жетекшісі


 


 

 


 


 

Сәуір

 

Отырыс аралық жұмыстар

1. Қабілеті жоғары оқушылармен жұмыс.

2. Мектепішілік, қалалық ғылыми конференцияларға қатысу

3.5-9 сыныптарындағы жылдық білім деңгейін қорытындылау;

4. Оқушыларды мектепшілік, қалалық ғылыми – практикалық конференцияға қатыстыру.


 


 

Пән мұғалімдері


 

Пән мұғалімдері


 


 

Пән мұғалімдері

 


 


 


 

Мамыр

5.   ӘБ отырысы

1. Баяндама: «Химия сабағында  лабораториялық және практикалық жұмыстардың  тиімді әдістері»

 2.  Проблемалық тақырып бойынша атқарылған жұмыстары туралы есебі.

3.а) Оқушылардың мектепішілік және қалалық ғылыми сарамандық конференцияға, конкурстарға  қатысу қорытындысы.

4.  а) 2021-2022 оқу жылына арналған бірлестік жұмысының қорытындысы.

5. Кабинеттердің оқу жабдықтарына, безендірілуіне қорытынды жасау.

6. Келесі оқу жылына ӘБ жоспарын құру

Дуамбекова Б.К

 

 

 

Балкеева Н.С.


 



 

 

 

 

Жаратылыстану-математика пәндер бірлестігінің тақырыбы:

«Ұлттық тәрбие негізінде жан-жақты дамыған, сыни көзқарасы қалыптасқан шығармашыл жеке тұлға қалыптастыру»

 

 

Мақсаты:

-Дүниетанымы дамыған,  еліміздің әдет –ғұрпын құрметтей білетін, жан-жақты білімді де саналы парасатты тұлға қалыптастыру;

-Оқушыларға ақпараттандыру құралдарын, ақпараттық технологияларды меңгерту;

-зерттеу жұмыстарына және ғылыми жұмыстарға оқушыларды тарту:

-білімді жетілдіру

-пән олимпиадаларына оқушыларды дайындау;

-оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту

 

 

Міндеттері:

Әрбір оқушыны білім деңгейлеріне қарай оқыту;

Білім сапасын үнемі тексеріп отыру;

Диагностикалық және өзіндік жұмыстар негізінде оқушылардың білімінің кемшіліктерін жүйелі түрде жою;

Дарынды оқушылармен жұмыс жасаудың тиімді тәсілдерін меңгеру;

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс істеудің тиімді тәсілдерін қолдану арқылы нәтижеге жету;

Оқушы білімінің кез келген кезеңінде мемлекеттік білім стандартымен сәйкес келуге дайындау;

Мектепматериалдық  базасын, интернет материалдарынсабақта тиімді қолдану;

Түрлі конкурс, жарыс, байқауларға қатысу,ғылыми жоба жазуға дайындау.

Өзекті тақырыбы:

"Математика - жаратылыстану пәндері бойынша әр түрлі технологияларды қолдана отырып, эстетикалық бағытта жеке тұлғаның білім сапасын арттыру және шығармашылыққа баулу".

 

«Кегельринг» тақырыбында қалалық жас мамандарға ашық сабақ 

«Кегельринг» тақырыбында қалалық жас мамандарға ашық сабақ 

10.12.2019 күні 4«Б» сыныбында Ақпараттық –коммуникациялық технологиялар пәнінің мұғалімі Ж.Б.Сакенов «Кегельринг» тақырыбында қалалық жас мамандарға ашық сабақ өткізді.

Сабақтың мақсаты: Кегельринг бойынша жарыстар үшін роботты құрастыруда түс және ультрадыбыс датчиктерін қолдану.

Сабақта топтық жұмыс, жұппен жұмыс, жеке жұмыстар жүргізілді. Күтілетін нәтижеге қол жеткізу үшін түсінікті айқын ақпараттар ұсынылды. Оқушылар роботқа кегельді анықтап оны шеңбер сыртына шығару бағдарламасын құрды. Мұғалімнің барлық әрекеттеріне нақты жауап беріп, тапсырмаларды тиімді орындай білді.

Бұл ақпар https://balkhash.goo.kz/journal/view/16/15093  10.12.2019 жылы енгізілді. №15 м\л.№2 Абай атындағы лицей, №8 мектеп, №5 мектеп, №9 мектеп, №17 м\л пән мұғалімдері қатысып, өз ойлары мен ұсыныстарын ортаға салды.

 

 

Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту мақсатында PISA халықаралық зерттеу тапсырмаларын шешу жолдары

Мақсаты:Білім беру ұйымдарындағы 15 жастағы оқушылардың оқу, математика және жаратылыстану бағытындағы пәндерден білім жетістіктерін анықтау.

Міндеті:Білім беру саласындағы әлемдік басымдықтарды сипаттайтын зерттеу құралдарының негізінде объективті өлшеулер арқылы алынған айқын нәтижелерді талдау.

«Қазақстан -2030» ұзақ  мерзімді  Стратегиясының  маңызды басымдылықтарының бірі- білім беру саласын дамыту. 

 Қазақстанда жүргізіліп жатқан білім беру жүйесін реформалау құзырлылық

ұстанымына және әлемдік білім беру кеңістігіндегі оқытудың озық

әдістемелері мен амал-тәсілдеріне негізделген. Осыған орай оқушылардың 

білімін бақылау, бағалау жүйесін реттеу мақсатында тапсырмалар алынып

отыр. Ойткені құзырлылық  сипатындағы тесттер, тапсырмалар

оқушылардың игерген білімдері мен дағдыларын сыртқы ортадағы

өзгерістерге сәйкес кіріктіре алу қабілеттерін анықтайды және дамытады.

Осы мақсатта  Қазақстан  Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ұлттық білім сапасын бағалау орталығы 2010 жылдың тамыз айынан бастап оқушылардың жалпы қабілетін, логикалық ойлау қабілетін  анықтау бағытындағы логикалық сипаттағы тесттерді құрастыру,апробациялық зерттеуден өткізу жұмыстарын жүргізіп жатыр..

Логикалық  сипаттағы  тесттер оқушылардың білімді жете меңгеру мен оларды өмір жағдайларында қолдана білу қабілеттерін анықтауға арналған.

Тест тапсырмаларының мазмұны дағдылы ҰБТ сұрақтарынан ерекшеленеді. Тест математикалық және сөздік –логикалық екі блоктан тұрады. Матемтикалық блокта логикалық тұрғыдан ойландыратын модельдер, графиктер, суреттер, диаграммалар; сөздік –логикалық блокта аналогия, сөйлемді толықтыру, мәтінді оқу және түсінуге бағытталған тапсырмалар беріледі. Мұндай сұрақтар мен тапсырмалар оқушылардың меңгерген білімдерін тәжірибеде қолдана алуға септігін тигізеді.

Білім жетістіктерін өмірлік жағдайларда қолдана білуге арналған тест тапсырмалары  халықаралық   TIMSS, PISA зерттеулерінің бақылау-өлшеу материалдарында  кездеседі.

Сонымен қатар аталған зерттеу қазақстандық оқушылардың халақаралық зерттеулердегі көрсеткіштерін арттыруға негізделген. Зерттеу оқушылардың қабілеттерін емес, ол оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана білу ептіліктерін бағалауға бағытталған. 15 жаста негізгі білім беру сатысын аяқтап,ересек өмірге дайындалады,осыған сәйкес зерттеудің міндеті оқушылардың өз беттерінше өмір сүрулеріне қажет білім,білік дағдыларын анықтау болып табылады. Оқушылардың білім жетістіктерін зерттеу негізгі үш бағыттан тұрады: «математикалық сауаттылық», «жартылыстану сауаттылығы», және «оқу сауаттылығы».

Тапсырма-1.Фермер бақшаға алма ағаштарын  квадрат формасында суреттегідей етіп отырғызды. Ағаштарды желден қорғау мақсатында ,оларды қоршай қылқан жапырақты  ағаштар отырғызды. Суретте бірнеше ағашты отырғызу тәртібі көрсетілген,мұндағы n-отырғызылған алма ағашының саны.

1-сұрақ.Есептің шартын пайдаланып,кестені толтырындар.

2-сұрақ.Егер отырғызылған алма ағашының саны-  , қылқан жапырақты ағашының саны-8n болса, n-нің қандай мәнінде алма ағашының мәні қылқан жапырақты ағашының мәніне тең болады?

3-сұрақ.Егер фермер алма ағашының санын көбейтетін болса,алма ағашының саны тез өсе ме,әлде қылқан жапырақты ағашының саны тез өсе ме?.